2011. október 26., szerda

Egy új korszak kezdete

Én alapvetően a földszíneket szeretem, a barnát, zöldet, narancssárgát, nem is csoda tehát, hogy a rézdrót lett a kedvencem. Nem túl fényes-elegáns, jól kombinálható a ruhatáram nagy részével és a fenti színpalettába tartozó ásványokkal. Úgy gondoltam hát, hogy az ezüstözött drótot meghagyom a finom és légies darabokat gyártó finom és légies drótosoknak :-)

De. Egyre gyakrabban hallottam barátoktól, ismerősöktől, hogy attól, hogy én nem szeretem az ezüstözött drótot, más még szeretheti. És meg is vásárolhatja. Így aztán tettem még egy próbát, immár új tekercs, jóval könnyebben kezelhető 0,4mm-es dróttal, és láss csodát: az eredmény talán még nekem is tetszik. Íme, az első sikeres próbálkozásom az ezüstözött dróttal (de tudom ám, hogy annak a "szíve" is rézből van :-D )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése