2011. szeptember 21., szerda

Nemcsak nőknek

Nők megajándékozásával nem lesz gondom az elkövetkező jó pár ünnepen, de mi a helyzet a férfiakkal? Azt hiszem, az általam szeretett férfiak kevésbé örülnének egy pár fülbevalónak :-) No de végre itt van valami, ami nemcsak nőknek szól: születhet ám drótból könyvjelző is. Ez itt az első, amit én készítettem (az ötlet Kricsár Annamáriáé), nem aggattam rá túl bonyolult díszt, csupán két pár piros üveggyöngyöt. Lesz folytatása ennek a műfajnak.
Használatban így néz ki:


6 megjegyzés:

  1. Tényleg szép lett, de ha nem bánod, helyesbítek: ez azért nem nevezhető (még) drótos klisének, tavaly készítettem belőle az elsőt, addig senkinél nem láttam hasonlót sem, maximum az egy szál vastag drótból kalapáltat. Azóta viszont a Meskán is láttam, hogy másolják, természetesen forrásmegjelölés nélkül, és pont így három szálból, azonos fonással, véggel. Bocs, hogy ezt most rád zúdítottam, ha zavar, nyugodtan töröld ki:)

    VálaszTörlés
  2. Dehogy zavar, Ancsa, köszönöm a helyesbítést. Tudod, hogy csak kb. egy fél éve drótozom, és mivel több helyen láttam neten ilyet, azt hittem, elterjedt modell. Szeretnék még könyvjelzőkkel kísérletezni - az úgy neked jó, ha az ilyen, három szálból készültekhez kiírom: "Kricsár Annamária nyomán"?

    VálaszTörlés
  3. Nem látszik, hogy csak ennyi ideje csinálod:) Az a kis virágos medál például nagyon-nagyon tetszik.
    Persze, hogy jó, sőt, nagyon köszönöm, hogy te legalább odaírod:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a dicséretet! Könyvjelzőügyben meg már alakul a fejemben eredeti ötlet is :-)

    VálaszTörlés