2011. augusztus 20., szombat

Elegáns, ahogy én tudom :-)

Gyakran megcsodálom más drótékszeresen filigrán, légies, elegáns ékszereit, amelyek karcsú ezüstözött drótból, pici pink vagy lila gyöngyökből készültek, és szemmel láthatóan pehelysúlyúak. Megcsodálom, és annyi. Mert hiába próbálok ilyesmit készíteni, valahogy nem "jön belőlem". Nem vagyok filigrán és légies, nem stílusom a pink, szeretem a markáns, de letisztult, nem túlzsúfolt, nem elaprózott mintákat, és annak, ami a kezemből kiderül, valahogy mindig súlya van.

Ez a nyakék az eddigi legelegánsabb alkotásom. Egy ismerősöm kért meg, hogy barna-fekete kisestélyi ruhájához találjak ki valamit, s amint megláttam a ruha fényképét, egyből ezt a nyakéket rajzoltam le. A rózsakvarc lassan márkajelzésemmé válik, de még nem untam meg, újabb és újabb tervekbe simul bele, csak úgy magától :-) 

A nyakék vázát 1 mm-es, bevonat nélküli rézdrót alkotja, melyet 0,4 mm-es dróttal tekertem be. A rózsakvarc érme átmérője 2,2 cm . Ez az első alkalom, hogy natur drótból láncot is készítettem (eddig - nem is tudom, miért - féltem tőle, hogy az antikolt lánc nyomot hagy a nyakon). Az egészet főtt tojással antikoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése