2011. június 20., hétfő

Gyűrűk


Nem tudom, miért pont gyűrűkkel kezdtem el először kísérletezni. Talán azért, mert találtam egy nagyon ügyes tutorial-t Kricsár Annamária blogján, akinek a munkái tulajdonképpen felkeltették bennem az érdeklődést a drótozás iránt. Az a próbálkozásom egész jól sikerült, s ha már gyűrűvel indítottam, azzal is folytattam. A fenti három az, ami egészen saját ötlet alapján született, az első sötétebb, a másik kettő világos, zománcozott rézdrótból, törtfehér üvegteklával ill. piros kásagyöngyökkel. Minden kolléganőm egy-egy gyűrűt kapott tőlem búcsúajándékul az évzárón, így ők lettek az első tizenkét ember - rajtam kívül :-) -, aki az alkotásomat viseli.

2 megjegyzés:

  1. hm... nagyon-nagyon jók. és tetszik a blogháttér is:) hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! A háttér amúgy "standard", de szerintem is illik a témához :-)

    VálaszTörlés